Nya vagnen :)))))

Vi blev lite ivriga!
Ted undrade om vagnen kommit in till butiken så jag ringde igår och kollade.
Visst hade den det :)
Så nu står den hemma i vår hall :) Hihiii! Det känns skitbra!!

  
Vet inte hur vi ska göra, om Lovis ska får sitta uppe eller nere..
Vi testade nere i butiken och hon blev bara sur, vilket jag förstår,
för hon ser bara en suflett.. Så det lutar nog åt uppe för hennes del.

 
Så idag har vi kört vagnen en hel del.
Lovis är så nöjd att sitta mot oss så då får hon göra det.
Varför vända? :)



Blev lite shopping också :)


Teds


Lovis


Bebis


Min shopping, höhö!!
Blev två sittunderlägg, ihopvikbara.
Perfekt tycker jag att ha med i skötväskan så slipper man frysa om rumpan
om man vill sitta när det är lite kallare ute :)

Läääääängtar tills jag kan köpa lite kläder.. För nu är det ju inge kul..

Nu mååååste jag sova...För jag är trööött!!
God natt!!


Kommentera gärna
Postat av: Sandra - mamma till Molly

Haha, nu såg jag det här inlägget! :D Får testköra den sen när bebis kommit! :D Den ser verkligen lättkörd ut! :)



Åh så fiin Lovis kommer vara i monsterkläderna, är så sugen på att köpa dem åt Molly också! :D

2011-08-02 @ 00:23:57
URL: http://surrovich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0