Fått lite gjort..

Min mamma var ute efter en riktig spjälsäng att ha till barnen hemma hos dom.
Just nu har vi en resesäng där, men det är ju alltid bra med två :)
Och jag var ute efter en amningskudde.

Mamma hittade ett "babypaket" på ludvikatorget.
Spjälsäng, 2 madrasser, spjälskydd, amningskudde, bärsele och lite annat skrot.
För ynkapynka 300 :-

Nu har amningkudden fått ett nytt fodral :)
Den var för det första begagnad, av nån jag inte känner, så kände att jag ville
ha ett eget tyg på.
Och så tyckte jag den var så himla ful!!
Ljusblå med grå ränder...uuuuu.... och ett himla nalle puh-märke på...
Blää!!

Visst, jättesöta figurer... Men näääääj..

  

Lovis ville visst inte sova i tid idag. Så hon fick sitta med och sy lite...
Eller rättare sakt skruva på knappar medans jag sydde ;)



Putsat klart fönstren har jag gjort också..
Vad jag ser höggravid ut bakifrån...
Javisst ;)


Kommentera gärna
Postat av: Lina

Kanon ju. Hitta en sådan billig åt mig också! Jätte fin blev den!

2011-08-17 @ 22:32:12
URL: http://nilssoncarolina.blogg.se/
Postat av: Alex

Handywomen!! fint det blev. å jäklans va det inte syns bakifrån, hade aldrig kunnat ana om jag inte visste :)

2011-08-18 @ 14:50:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0