En ovaggad bebis

Idag kan man säga att Lovis somnade ovaggad =)
(Hon sov bara en kort sväng tidigare idag)



  

Idag åkte jag till Rusta och köpte en ny filt till soffan. En svart som jag ville ha från början.
Så fick det bli fyra små av den andra :)
Så nu har Lovis att mysa med. Nu kan hon ha den i vagnen, i soffan, i sängen eller knata
runt med den som hon brukar göra.. Utan att den släpar i golvet massor eller att hon snubblar på den.
Och så klart får bebisen en mysfilt också.
Så för 150:- blev det fyra filtar =)
Ska bara sy stygn för hand över kanterna där jag sytt med maskin, senså!



Titta, titta! Vaggan är bäddad :)

Bara den där bb-väskan kvar då.......
Men om jag packar den, då kanske bebisen bestämmer sig för att komma ut =)

3 veckor kvar :)

Nä! Vi vet inte vad det är för en bebis därinne. Ibland får den bara heta lillebror :)


Kommentera gärna
Postat av: Sandra - mamma till Molly

De sägs ju att packar man inte BB-väskan i tid så stannar den kvar lite längre. Packade du BB-väskan i tid förra gången eller gjorde du det bara någon dag innan bf? :P

2011-08-28 @ 20:53:01
URL: http://surrovich.blogg.se/
Postat av: Lina

Jag hade bara packat väskan till Mindie. väskan till mig packade jag efter att jag väckt Glenn och sagt att jag vill åka in =) Den här gången kommer jag nog att packa den lite tidigare i alla fall, haha.

2011-08-29 @ 08:15:07
URL: http://nilssoncarolina.blogg.se/
Postat av: NATTIS

är ni säkra på en lillebror? ;)

2011-08-29 @ 21:18:32
URL: http://nandersson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0