Liten blir stor

Det här är väl ett tecken på att vår lilla tjej håller på att bli stor?
Och att vår familj växer.
<3



Det ligger leksaker på golvet, kläder, strumpor som Lovis tar med sig runt i hela lägenheten
och det ligger NAPPAR. Nappar överallt.
Det gör mig ingenting alls!
För det är Lovis grejer och dom får ligga överallt..Det får mig bara att tänka på att
vi har en Lovis.
VI HAR EN LOVIS
<3 <3 <3

Det jag stör mig på här hemma, det är att jag ställer mina saker överallt och är så dålig att
plocka bort efter mig själv.. Ingen självdisciplin alls har jag..

  
 Så lycklig Lovis kan bli alltså =)
Lite plast och en moster <3


Kommentera gärna
Postat av: frida s j

vilken underbart härlig tjej ni har! <3

2011-02-15 @ 21:45:24
Postat av: Matilda

Så fint! Så kul :) sån lycka!

2011-02-16 @ 00:49:03
URL: http://matildac.devote.se
Postat av: Sandra - mamma till Minéa

Den där bamsetandkrämen är ju så god :P Haha!

2011-02-17 @ 10:06:19
URL: http://bluebirdfairy.blogg.se/
Postat av: karro

Måste bara säga att Lovis kan vara en av de sötaste små tjejer jag sett :) Och grattis till tillskottet, Kram Karro

2011-02-19 @ 18:09:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0