Hej å hå

Nä, nu har det inte alls funnits lust till att skriva.
Ibland så känner jag: blogga eller inte blogga... Men det är ju så kul att få visa bilder på våran
underbara lilla skatt <3
Och så är det kul för min mormor och morfar att få se och läsa lite om oss eftersom vi ses så sällan.

Ibland så känner jag också: Skit i facebook och bloggen!! Helt plötsligt sker mycket kontakt bara där mellan...
Då känns ju faktiskt ett sms bättre..
Ett samtal ännu trevligare :)

Jag ringer och det rings och det gillar vi :)
Man ska ge och få annars rinner det ut i sanden..


Ja, annars då?

Nästan heldag med Merima i fredags, lite kalas hos Teds bror i lördags,
fika hos Lina och Glenn i söndags. Träff och fika hos Alex i måndags, Villgott och prommis med
Merima i tisdags och i dag en slapp dig med moster Jenny och mamma och pappa :)

Och jag tänker så jag tänker... Vagn hit, vagn dit.... Ja... Det finns en uppsjö och
ändå skulle jag vilja sätta ihop en vagn själv :P
Vi har sett en vagn vi båda gillar väldigt mycket men har dock inte provkört den och
den verkar ha ganska små hjul fram, men ändå inte.. Hmm. Ja, det ska bli spännande att få testa den
när det kommer in till butiken :)

Och hur ska vi placera bilstolarna?


Lite grejs som har kommit till Lovisen också =)



Jag (Lovis) är inte så rosa av mig/sig. Visst har hon rosa kläder, men det
finns ju så många andra fina färger också, grönt till exempel :)


Kommentera gärna
Postat av: Patricia

Nej absolut inte, men det var så hemskt osannolikt att just hon skulle göra det. Det är som att Louise skulle vakna upp en morgon och bara ha på sig stilettklackar och coctailklänningar var hon än skulle :P



Men det visade sig att hennes jobb krävde detta, tydligen så ska man ha fb om man jobbar för svenska kyrka, lustigt men sant :)



Tycker du hade köpt fina kläder förresten!

2011-02-23 @ 22:55:51
URL: http://ubas.blogg.se/
Postat av: emelie

Jag älskar grönt ! Havanna ska få en grän byra, (lackad) underbart fint! :)

2011-02-24 @ 08:50:05
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/
Postat av: Patricia

Det var ju smart, är inte heller något fan av utsvängt - speciellt inte på barnkläder :/



Men det ska tydligen vara påväg tillbaka, så det är väl bara att vänja sig ;)



2011-02-24 @ 12:10:26
URL: http://ubas.blogg.se/
Postat av: Lollo mamma till Vilda & Theodor

Hej där! Vi är super nöjda med våran vagn! Och hjulen var det vi också först funderade på hur det skulle funka med snö och krus, men det går kanon det med =) Innan vi åkte til örebro för att titta på vagnen så hade jag läst om den på denna bloggen: http://jennyn.se/2010/march/fragorsvar-babyjogger-city-select.html



Tycker hon gjort en bra recension.



Grattis till bebisen i magen föresten! =)

// L

2011-02-24 @ 18:24:55
URL: http://livsglitter.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0