Kärlek!

Jenny (Jenny i Sunnansjö) var här igår. Vi pratade som vanligt om allt möjligt :)
Så frågade hon mig om jag sett Chris Medinas musikvideo.. Men det hade jag inte.
Låten har jag hört, men jag lyssnar aldrig på innebörden av låtar..
Så vi klickade upp den på youtube.

Jag har inte kunnat tänka på annat sen igår före lunch.. Det här har ekat i mitt huvud
i princip konstant.. Alla gånger jag vaknat i natt så tänkte jag på det och så
fort jag vaknade imorrse.. Visade Ted videon igår också. Han blev också alldeles rörd
och tårögd..

Livet.....
Tänk.....

Jag är rörd!


Chris Medina skulle precis gifta sig med sin fästmö Juliana Ramos när hon råkade ut för en bilolycka 2009. Hon överlevde trots svåra hjärnskador och nu sjunger han låten What are words till henne.

Det räcker med att lyssna och att se sen behöver jag inte säga mer..



Anywhere you are, I am near
Anywhere you go, I'll be there
Anytime you whisper my name, you'll see
How every single promise I keep
Cuz what kind of guy would I be
If I was to leave when you need me most

What are words
If you really don't mean them
When you say them
What are words
If they're only for good times
Then they don't
When it's love
Yeah, you say them out loud
Those words, They never go away
They live on, even when we're gone

And I know an angel was sent just for me
And I know I'm meant to be where I am
And I'm gonna be
Standing right beside her tonight

And I'm gonna be by your side
I would never leave when she needs me most

What are words
If you really don't mean them
When you say them
What are words

If they're only for good times
Then they don't
When it's love
Yeah, you say them out loud
Those words, They never go away
They live on, even when we're gone

Anywhere you are, I am near
Anywhere you go, I'll be there
And I'm gonna be here forever more
Every single promise I keep
Cuz what kind of guy would I be
If I was to leave when you need me most

I'm forever keeping my angel close

 


Kommentera gärna
Postat av: mima

Men bööööööl!! Har lyssnat på den här låten 50 tal gånger och vi undrade också varför han inte hade ett album utan bara en låt. Vår slutsats var att han säker var en "jävla idol" vinnare. Men gud så fin idol vinnare nu när man sett videon!! <3

2011-07-22 @ 19:51:33
URL: http://patroa.blogg.sea

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0