En Magnell =)

Idag susade jag och Lovis ut till Jenny, Elias och Kevin i Sunnansjö!
För där kan man minsann sitta ute :P Hehe! Nädå! Vi vill ju umgås också :)
Vi tog med oss melon och persikor så får vi sitta på deras altan ;) Haha!

När vi kom hem så åkte vi och tittade på ett hus.....Som vi gillade mycket....
MEN!!!!
Till vår besvikelse så är det för mycket fix....för oss med snart två små..


Annars då!! Ett brev kom som jag väntat på lääänge =)

Lovis Thurin är numera en
Lovis Magnell..
Wiiiii! Det känns suuuuuuperbra!

Nu är hon en Magnellare <3


Kommentera gärna
Postat av: Sandra - mamma till Molly

Varför bytte ni efternamn på Lovis?

Här hemma är vi inte fortfarande säkra om Molly ska ha Daniels efternamn eller inte och vilket vi ska ta den dagen vi gifter oss. En sak är säker och det är att jag vill inte ta Daniels efternamn :P

2011-06-28 @ 11:20:04
URL: http://surrovich.blogg.se/
Postat av: Sandra - mamma till Molly

Molly heter Myhr i efternamn så hon har ett kul namn: Molly Myhr ;) Fast egentligen skulle jag nog vilja att hon heter Li i efternamn men tycker Myhr passar till namnet :P Jag tänker inte byta bort mitt efternamn om vi gifter oss, får se vad Daniel säger om det :P

2011-06-29 @ 23:15:12
URL: http://surrovich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0