En tidig fredagmorgon...

Gööh!
Klockan är just nu 05.10.... Jag är vaken sedan iaf halv 4....
Sov lika kasst natten till igår också. Blää säger jag!!
Kissa med typ 2 timmars mellanrum, hela natten.. Undrar om bebisen tycker det är trångt åt den
eftersom det ska kissas så heela tiden :P

Lovis vaknade vid 4 och grinade. Och dom få gånger hon blir så, så är det välling som
gäller och i dom flesta fallen så somnar hon om. Idag fick det bli en alvedon i rumpestumpen
också.. Och hon blir knäppt tyst så fort hon får alvedonen.. Men efter en stund igen var hon igång..
Och min famn eller våran säng dög inte så då fick det bli hennes säng..
Och efter en del grin så sover hon nu :) Weeei!

Men det gör inte jag... :P
Jag har startat en tvättmaskin, ätit lite tidig frulle och planerat föräldradagar för hela sommaren :)
Snacka om att man skulle kunna vara grymt tidseffektiv om man alltid gick upp den här tiden på morgonen :P

Skööönt säger jag att det är sommar. Fåglar kvittrar
som bara den utanför fönstret och kråkor som kraxar..... Och solen lyser in bredvid rullgardinen.
(det är nog den rackarn som gör att jag inte kan somna om)

Meen...Jag ska göra ett försök i att somna om!!

God morgon...God natt :)


Kommentera gärna
Postat av: Matilda

Ojdå! Hoppas du kan sova i natt då iaf. Ses nästa vecka? :) kram

2011-06-10 @ 07:20:21
URL: http://matildac.devote.se
Postat av: NATTIS

haha vaaaa? tyckte du? :D jag tycker att de är supergoda eftersom de inte smakar så sött som vanlig dricka :P

2011-06-10 @ 12:32:20
URL: http://nandersson.blogspot.com/
Postat av: NATTIS

haha nej den har jag inte smakat, men det låter illa :P

2011-06-10 @ 16:43:04
URL: http://nandersson.blogspot.com/
Postat av: NATTIS

njäe, inte så jätte. lika runt huvud men Liam är mer djup ovanför näsan, eller vad man ska säga. Kan lägga ut en jämförelsebild =)

2011-06-13 @ 17:03:45
URL: http://nandersson.blogspot.com/
Postat av: NATTIS

Haha jaha fast han har ju typ samma profil nu som på ultraljudsbilden :)

2011-06-13 @ 19:04:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0