Bloggeliblogg

Bloggeliblogg.... = noll intresse just nu!

Fint väder och trevliga vänner är ju mycket trevligare. Ibland så tänker jag att jag ska
lägga ut bilder på våra dagar men så blir det bortglömt. Och sen så får vi så mycket att göra
så det blir bara drygt och ointressant att skriva och läsa om alla..

Så vad gör vi?
Umgås, promenerar och bara är.
Har det bara underbart :)

Knölisen i maggen lever på :P



21+1
<3

Lovisen har varit gnällig några veckor.. Kan vara alla tänderna tro?!



Hon soverhela nätter, äter och blir trött och sover. Vaknar äter lite, leka lite och vill sova.
Hellre en unge som sover än en gnällig unge.
Här hemma får helt enkelt gnälliga barn sova :P Och det funkar fint!


Kommentera gärna
Postat av: Lillevi

Ja eller hur? Fast jag betalar mer än gärna om jag skulle få vagnen exakt som jag vill ha den =) Det skulle ju lätt vara värt de och vagnen lär ju bli använda i några år antagligen så det är ju ganska viktigt att man trivs med den.

2011-05-12 @ 15:40:54
URL: http://livhe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0