Svar på din fråga!

För att svara på den anonyma kommenterarens kommentar!!!

Nej! Klart att det inte är en big deal att Luna var själv med sin pappa!! Och det har hon varit flera gånger förut, men inte utan att ammas. Ted är en utmärkt pappa och är ju faktiskt erfaren sen tidigare MEN då Luna har lite svårt att komma till ro ibland och dessutom haft lite ont i magen och oftast endast jag som dugit, så är det skönt att det gick bra!

Och det är väl en befrielse för alla mammor? Att inte behöva känna att det bara är jag och mina tuttar som duger, utan att faktiskt pappan och flaskan funkar lika bra :)

Så nä! Jag är inte den som sitter fast för att jag har barn. Men jag vill att både pappa och barn ska känna sig redo :)


Kommentera gärna
Postat av: lillevi

Hur utmärkt pappa killen än må vara så, så tycker iaf jag att det är en ganska big deal att lämna sin 6 veckors själv med honom "en hel kväll" och man har all rätt i världen att vara glad och stolt över att det fungerade lysande. Det finns ju för sjutton ungar som inte tar flaska vid 6 månaders ålder och vägrar äta mat... då är man ju som mamma väldigt bunden vid barnets mat-tider och det blir svårt med "egen tid". Skryt på du bara över att Luna är duktig som tar flaskan och Ted ska suga åt sig över att det går bra att vara själv med henne en längre tid!

2011-11-07 @ 19:41:27
Postat av: Emma

Hej! Vad arg jag blir när man skriver sånna onödiga kommentarer! Ta inte åt dig!! Det är jättekul att läsa din blogg och fortsätt skriva precis som du gör. Tack för trevlig läsning! Å dina flickor är supersöta <3

2011-11-08 @ 10:45:57
Postat av: Jasmine

skit i kommentaren. folk kan skratta dem fattar ingenting. om man inte har barn eller inte ammar sina barn förstår man inte. jag ammade alessa helt i 6 månader. & hon åt som en gris. jag kunde inte gå någonstans i flera timmar utan henne. hon tog inte flaska ingenting. så du kan skryta HUR mycket du vill att det gick bra. jag hade gjort det! alessa var 6 månader när hon tog flaska & jag kunde gå ifrån hemmet längre stunder. skäms åt folk som gör allt för att försöka få andra att må dåligt med sina onödiga kommentarer.

2011-11-13 @ 13:14:37
URL: http://jasminerabogliatti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0