Lovis 1,5

1:a advent, 8 PLUSgrader och det har spöregnat...
Fast det visste ni väl redan ;P
Men nu på kvällningen så har det faktiskt kommit lite snö... Weeeee :)
(ganska skönt måste jag säga att kunna ta sig fram ändå utan att behöva
pressa fram en barnvagn i snön :)
Snön kommer ju ändå så småning om.)


Vi har haft en mysdag här hemma. Plockat upp stjärnor och ljusstakar i fönstren.
Sååå mysigt :)
Mamma, pappa och Louise kom på lite fika.

Jag och Lovis har dansat till julmusik.
Tomten jag vill ha en riktigt jul, en sån som man har när man är liten...
Då började jag grina... Av glädje =)
Jag kände sån enorm glädje i kroppen att vi snart ska få fira jul med våra två barn.
Helt sjuk!
Lovis var ju så liten förra året och nu är det full fart på skruttan.
Hon älskar alla lampor och tomtar.. Och huuuur kul är det inte att öppna paket??
Lääängtar tills att få se hennes miner :)
Lovis får ju hjälpa till och öppna alla Lunas paket också. Lycka!!

Så alltså!
För två år sedan var jag gravid (typ halvtid), förra året så var Lovis 7 månader och då var jag
ju också gravid, haha!! Men det visste jag inte förräns början på januari och i år, ja
då har vi två småtjejer.
Underbart!

Den här tokan blir 1,5 år idag <3

 
 

Busan <3


Kommentera gärna
Postat av: Emma

Glädjetårar är väl når av det bästa, känslan i kroppen av lycka <3

2011-11-28 @ 09:35:39
URL: http://emmajohanbebis.blogg.se/
Postat av: Lina

Fina lilla busLovis :) Vi vill jätte gärna mysa när vi är pigga och krya!

2011-11-28 @ 09:40:20
URL: http://nilssoncarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0