Onsdag

Idag har vi varit hos Merima och fikat.. Fast jag drack bara kaffe ;) Duktiga mig! Snart en vecka utan massor av kolhydrater :)

Lovis har varit gnällig... När hon blir trött så ska hon ha filt och napp... Bappe! Går hon runt och ropar. Och tillslut orkar jag inte höra mer så hon får den... Inte så kul när man träffar kompisar och Lovis gnäller så vi inte kan prata...

Mamma mötte oss när vi gick hem och vi följde med ner till ma och pa på kaffe med grädde :P

Lovis sover sedan en stund.
Jag myser med Luna i soffan. Så här har hon börjat mysa. Hon känner och känner.

Både Lovis och Luna känner ofta på Teds hår och skägg. Hehe! Det sticks väl så där härlig kanske ;))


 


Kommentera gärna
Postat av: mima

Kaffe utan kakor är som kärlek utan kyssar.

Ibland känns de så, men nästa gång bakar jag snickerskaka=)

2012-02-09 @ 14:41:24
URL: http://patroa.blogg.sea
Postat av: Patricia

Ja jag vet att det borde gå, men har bara hittat en app - blogg.se men den funkar inte att blogga från det står bara att det inte gick att publicera korrekt? Vad var det du hade?

2012-02-09 @ 20:29:47
URL: http://envilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0