Lampan

Lampan blev inte klar i fredags som jag tänkte. Vi hade fredagsmys istället och på lördagen var vi på dop.

Men igår!! Då blev den klaaaaaaar! Efter många timmars pärlande och pillande :) Jag är så sjukt nöjd :D

På flera ställen har jag satt i bokstavspärlor, då jag har skrivit barnens namn. Och lampan har såklart fått en klädd lampsladd. Mycket finare!
Nu ska jag bara hitta en sån där fin glödlampa, sån där klar med tydligare trådar inuti.
Nån som vet vart man kan hitta sån?

Ingen av bilderna gör lampan rättvis för den är mycket finare på riktigt. Och med sustemkameran så kan jag inte ta kort på så kort avstånd så namnen gick inte att få på bild... (ett till objektiv kanske ;))


Kommentera gärna
Postat av: Alex

Guuu va bra de blev!!!

2012-01-31 @ 11:08:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0