Joggar

Jag har börjat jogga!!!
Helt otroligt faktiskt för att vara jag! Det vet alla som känner mig ;)

Jag som alltid sagt att jag aldrig ska börja springa för det är så tråkigt.

För nån månad sen så körde jag lchf i 5 veckor. Inget för mig som aldrig kollar innehållsförteckningen (aldrig bantat heller för den delen)men jag stog ut även om sista veckan var hemsk... Och den tredje..
Jag fick bort några kilon men främst mage och handtag och det var det jag ville.
Rumpan har jag lärt mig att leva med;) men handtag är jag inte van vid.

Så! Massor försvann på magen :)

När jag slutade med lchf så insåg jag att för att hålla kroppen på dom kilon som jag nu nått ner till så måste jag göra annat än att gå. Jag åkte till Borlänge samma dag som jag slutade med dieten. Med mig hem hade jag springskor, löparkläder, underställströja och strumpor :)

Jag testade att springa intervaller vilket gick fint. Ökade mer och mer joggning och nu springer jag hela vändan. Till röda stugan och tillbaka utan att stanna. Om nu inte Astor behöver kissa eller bajsa då ;)

Nöjd!


Kommentera gärna
Postat av: Lillevi

duktigt du =)

2012-05-16 @ 07:40:30
URL: http://livhe.blogg.se/
Postat av: sanna

duktigt! :) vad heter den appen? :) kämpa på! :)

2012-05-19 @ 20:49:33
Postat av: Sandra

Appen heter keep runner tror jag :)

2012-05-19 @ 21:26:49
URL: http://viiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0