Naveln!

Nu bjussar jag på en del av mig ;)

Igår var jag till läkaren i Falun.
Jag fick navelbråck när jag var gravid med Luna. När jag var gravid var bråcket gigaaantiskt.
Det ska opereras bort har det beslutats nu.

Skönt! För så här vill jag inte ha det. Det gör ont om jag lyft tungt/mycket och det är fult.

Jag trodde dom skulle operera naveln också eftersom den blivit så uttöjd pga bråcket.
-vi gör inget kosmetiskt, fick jag till svar:(

Vänta på operation då!


Kommentera gärna
Postat av: Sandra - mamma till Molly

Skönt att du får det opererat nu då och att du inte behöver vänta allt för länge på en operationstid!



Är det lättare att få bråck om man är gravid tätt? Tänkte på att min bm sa till mig att magmusklerna inte hunnit dra tillbaka sig och man får större glapp tänkte om det hör ihop lite med bråck att det lättare blir att de "glappar". Kanske fick du inget vettigt svar från din läkare mest nyfiken :)



Tycker de kan snygga till den när du ändå ska ligga på operationsbordet, dåligt!

2012-05-30 @ 22:12:00
URL: http://surrovich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0