Leeedig en fredag

GRYMT SKÖÖÖNT!
(ännu skönare om man inte hade så mycket att tänka och fundera på)
Ska man man tänka med hjärnan eller hjärtat!

Hade ställt klockan på 10.00 imorse. Men ca 8.30 vaknade jag av att Astor flyttade runt i sängen. Han hittade tillslut på ett skönt ställe att slå ner sin lilla 5.5 kilos kropp på. DUNS så låg han pladask ner. HAHA, han lägger sig liksom inte mjukt och fint ner, nej då, han bara viker undan benen och faller ner. Sötis!
Så..... jag kunde ju inte somna om på min första lediga dag under påskhelgen.

Och då väljer jag att städa, men nu är ju det gjort. Lite musik bara en förmiddag så går det ju nästan av sig självt.
Diskade, dammade överallt, vattnade blommor, skakade mattor.
Ted dammsugade ALLA golv och erbjöd sig tom att torka golven. Tack för det ÄLSKLING!


Teds moster, mormor och hennes karl kom förbi en snabbis innan vi åkte till Donäs (som Matilda kallade Gonäs förut).
Gina hade med presenten som jag skulle ge Johanna när hon fyllde åt förra året. Men tiden gick och glaset tog tid på sig :) Men nu så, landade det hos mig. Bättre sent än aldrig. Och hon fyller ju snart igen =)Ville ju ge Johanna det på en gång så svängde förbi henne innan  vi skulle på smörgåstårta.
Guud så bra det blev!

I Gonäs blev det Veas goda smörgåstårta. Passade på att ta lite kort när de sitter samlade.

Från vänster: Tim(bror), Matilda(Tims dotter), Memme(syster), Gina(moster), Lisbeth(mormor), Albin(Tims son), Ted, Lovisa(Tims dotter), Tommy(bror), Lowa(Tommys dotter) och Per( plastmorfar) Och bild till höger, den glade Albin.

Så blev det en skön och lång kvällsprommis för mig, Astor och Ted. Gick till hällarna och hemmåt. Astor går ju så fint :D

Gottade lite med jordgubbar och godis!

Snart blir det Guitar Hero!!!!!!!

Glad Påsk!

Kommentera gärna
Postat av: Johanna Holm

Taaack så mcyket för det!! Det var så fint!!

2009-04-10 @ 23:40:19
URL: http://redshavemorefun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0