Lovely weekend..

Får sumera hela helgen idag.

Fredagen
Gjorde lite snabb mat. Ringde Lina och Glenn om dom skulle med på en glass. Så klart dom ville. Men solen hade ju gått ner då så det var inte så varmt som jag hoppades ute. men det blev en goood mjukglass med karamellströssel på. Usch, vad vi frös, vi tre i allafall. Lina som nuförtiden alltid är varm tyckte ju att det var svalt och skönt. Bara för att du är gravid!!!!=P
Burr, burr.
HAHA, sen gick vi hem till oss och värmde oss med te =P

Lördags
Jag och Lina var upp på stan och shoppade lite och snaskade i oss en toast från "Pelles". Den satte fint, då ingen ätit frukost. Strosade runt lite där. Träffade Emma, Johan och Anna på stan också.
Skynda hem för att göra ordning kycklingen.
Iväg till Emma och Johan på grillning. Vi gjorde kyckling med Glenns mycket goda potatissallad till.
Spelade "Med andra ord", HAHA det var väldigt kul. Vissa av deltagarna skulle säljas på blocket för en mycket billig peng, under spelets gång. Men du å jag Lina var ett bra team.

För vissa gick det ju bra    Johans 46+Linas 33   Linas och Emmas magar

Idag då
Sooooov länge. Vaknade, cyklade upp på stan med Jenny. Provade lite med hennes hår inför balen. Kommer bli kanoners. Fikade lite på min goda, nybakta rulltårta.
Jag och mor tog en prommis med våra vovvar. Guuud vad jag älskar er busar!
Jag och Ted åkte och handlade för att vi skulle laga mat. Men som vanligt så är ju vi så himla sega. Det blir ju alltid så sent. Det blev sallad. Vi lagar mat imorgon istället. Latsidan kom väl till också.



Lycka till imorgon Jenny!

Nu ska det snart sovas!

Kommentera gärna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0