Today

Today
Ja, jobbat dagen lång.
Hittade lite smått och gott på Åhlens på lunchen idag. En stor pump för diskmedel, fina trasor, en gummigrythandske, och en liten sak.


( Kunde inte motstå när jag stog i kassan, och det har dom ju planerat bra. En lite träburk med planetpolarna på där det stog "Mjölktänder" på. Så den var jag ju tvungen att köpa till mitt nångångframtidabarn. långt ord... Och när barnet kommer så har jag ju förberett med en burk till dennes mjölktänder, för när jag var liten då blev det typ en plastig
 medicinask.)

Sen köpte jag "prova på Noka", typ matersättningsdrinkar eller vad man ska säga. Men fy tusan vad äcklig den var, fast det var blåbärssmak. Som spya typ men utan klumpar i konsistensen. Det blev jag att tänka på iaf. Köpte dom faktiskt för att jag skulle kunna ta en sån på kvällen istället för att laga mat. Det blir alltid så sent efter jobbet. Så vi får se hur fortsättningen blir. Annars får jag väl leva med några extra kilon och försöka ta mig i kragen och börja ut å traska med Astor.

Louise och Jenny kom till jobbet idag. Klippte och färgade dom lite. Haha, jag blev också färgad, av Jenny. Louise sköljde. Jenny var ganska duktig att kladda och Louise sköljde vatten och färg i ansiktet.
MEN, ja är så glad att ni hjälpte mig. Tack så mycket Sisters!



Tomorrow is another day!

Ska diska lite sen knoppa


Planetpolarna, Telle. Så grymt söta! Sån här har jag =)
Godnatt 

Kommentera gärna
Postat av: Lina

Jag vill också ha en sån diskmedelspump =) Mycket snyggare än en flaska!



Haha din syster ser otroligt fokuserad ut på bilden när hon sköljer ur ditt hår =) Haha, skönt med lite hjälp.

2009-04-07 @ 15:56:57
URL: http://nilssoncarolina.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Heej! Kul att hitta på dig här! :)

Hoppas allt är bra med dig!

Förresten, är jättenöjd med håret. :)

/Lovisa

2009-04-07 @ 21:55:44
URL: http://lollolovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0