Först och främst

Ojoj!. Här var det länge sen jag var men ibland blir det bara så.
Ni vet, jag har ju "häcken" full :P

Först och främst tackar jag DIG för DENNA kommentar:

"Vad skönt att äntligen höra en "mamma" som inte har glömt bort alla de andra roller hon har i livet. Rollen som FLICKVÄN, VÄN och ATT VARA SIG SJÄLV. Jag förstår att livet förändras väldigt mycket när du får barn, men att använda det som en ursäkt och tappa bort den man brukade vara och den man ville vara tycker jag är hemskt och en stor förlust. Jag beundrar er som fortsätter "leva livet" och tror garanterat att era barn kommer bli mycket lyckliga. Kram"

Tack!!

Vad har vi gjort sen sist jag skrev lite då??

-Lovis har blivit döpt, hehe, av Johanna så nu kunde Johanna ge henne paket :P
-Lovis har fått en provat en ny napp, men hon bara kväljde när hon fick den i munnen :S
-Jag har lämnat tillbaka ett par kängor som gick sönder efter 10 dagar :( Tur jag fick tillgodo, jag hade ju kastat mitt kvitto...)
-Vi har fått upp dörren till Lovisens rum. HEJJA!
-Jag och Jenny har fotat lite bland alla fina höstlöv.
-Förhoppningsvis smittat Lovis så hon fått vattkoppor. Hon har varit lite "kinkig" faktiskt i några dagar, inte varit så där riktigt nöjd som hon brukar bara. Vi får väl se...
-Jag har klippt mig :D Ja, det känns bra.
-Lovis har fått sin första OSTKROK av sin morfar :P Han tyckte det var dags.
(Jag var 2.5 månad när jag fick min första)
-Träffat min underbara familj och mina vänner också såklart
-En del prommisar hadet blivit också i den härliga höstvärmen.
-Och så beundrar jag mina GRÖNA fina blommor i fönstren varje dag när vi kommer hem =)

  
Lyckas alltid hålla för på kameran så det blir skugga :S
  
  
 

"Doppresent" från Johanna =)

Nej, nu ska jag fixa lite med annat :D


Kommentera gärna
Postat av: Johanna

Ja jag är världens bästa prälle, kort och snabbt ska ett dop va, inga krusiduller här inte!!!



Jaha då får vi se om Lovis får nå vattkoppor då=)

Jag vill vänta lite med det iaf, om det går..=p Pratade med mamma om de och hon sa att de kan bli jättesjuka när de är så små.. Hon tyckte det var nog tidigt och tillräckligt om de fick de vid 2-3 år. Så jag väntar lite så Miranda får bygga upp immunförsvaret lite.. Hon har ändå varit sjuk bara en gång. Men de är jag de! Sen är jag ju glad om jag slipper få det nu oxå=p



Kram

2010-10-18 @ 22:20:52
URL: http://redshavemorefun.blogg.se/
Postat av: Sandra - mamma till Molly

Molly har då inte fått nå prickar även om vi trodde det i helgen men det visade sig vara värmeutslag av febern. Molly har varit krasslig i en vecka nu. Det började med knöl och lite gnäll och så i helgen sa det bara pang så snora och hosta hon för fullt. Aledonen har verkligen visat att den fungerar på Molly vilket vi är tacksamma över. Nu mår hon mycket bättre även om det har tagit på krafterna, hon vill sova jättemycket!



Fina höstbilder! Vi har också tänkt gå ut och fota Molly i en lövhög men så klart tog jag bara med mig en objektivet till kameran så jag kunde inte ta nå bra porträttbilder på henne i helgen när solen sken som mest. Idag har det ju bara regnat och blåst :( Meeeera sooool NU!

2010-10-18 @ 23:37:42
URL: http://surrovich.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jo men oftast har bebisen skydd de första 6 månaderna av mamman om hon haft det. Just för att det inte är bra och ha det när man är så liten.. Visserligen är Miranda över 6 mån men hag ser hellre att hon har det kring 2 årsåldern.. Om det nu går att styra. Självklart ska hon ha det som barn, inte vuxen.. Det är självklart värre.. Men jag vill att hon är år, inte månader..=)

2010-10-19 @ 07:24:16
URL: http://redshavemorefun.blogg.se/
Postat av: NATTIS

jag och mathilda fräste förbi dig och merima igår och jäklar vad snygg du var i håret!!

2010-10-19 @ 10:30:38
URL: http://iformmednattis.blogspot.com/
Postat av: Johanna

Ja jag kommer ha så mycket ideer iaf de första månaderna.. sen kommer de dö ut sakta och sen är man hemma blind. Just nu är det Mirandas rum som snurrar, men jag kommer inte fram till nått alls!!!!! Ka inte bestämma mig alls hur det ska va med färger o så, stil eller nått... Skitsvårt.. Ska nog gå in på en färgaffär o få lite inspiration.

2010-10-19 @ 14:07:39
URL: http://redshavemorefun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0