Gerberaaaa

Idag har vi varit hos Robin och Patricia.
Patricia tog examen förra veckan. Grattis igen!

Vår present till henne var en ugnsform/smörform från Gerbera.
En keramikserie. Som är heeeelt underbar!
Jag är helt kär i hela serien =D

Dom är ju inte så värst billiga... :S

TUUUUR att jag snart fyller 25 =D
För då får man väl lite mer påkostade presenter än vanligt va?? ;P

Så alla som känner att dom vill ge mig nåt, Gerbera, Gerbera, GEEERBEERAAA!
Och vilket passande namn! Gerbera!
Vackert!


(Lånad bil från google)


Kommentera gärna
Postat av: Sandra - mamma till Molly

Håller med, grymt fin serie! Har en slältning som har mycket ur den serien så vi köper alltid något till den när hon fyller :P Kan ju hoppas hon tröttar på den och ger den till mig, haha!

Och ja, när man fyller 25 blir det mer påkpstade presenter, hoppas jag! ;)

2012-06-13 @ 00:15:16
URL: http://surrovich.blogg.se/
Postat av: Patricia

Tack igen för presenten, mycket fin! :) och nu vet vi ju vad du önskar dig ;)

2012-06-13 @ 07:43:53
URL: http://envilla.blogg.se/
Postat av: Anonym

De finns på citygross och kostar inte så värst många kronor :) Dom är jättefina dock, och bra kvalitet.

2012-06-14 @ 19:11:57
Postat av: Sandra

Hmm! Då ska jag kolla där. Har googlat på andra butiker och dom har inte varit billiga..

2012-06-14 @ 19:56:27
Postat av: Karro

Älskar också denna serie.. och perfekta presenter ju. Nova hem på Gallerian i stan har dem för jättebra priser... Kram

2012-06-14 @ 20:30:00
Postat av: Sandra

Jag köpte en present där här om dagen. En ugnsform o normal storlek för typ 500 är ju lite i överkant ;) Eller en liten som ett smörpaket för nästan 200. Inte bra priser men jag kommer köpa dom ändå ;)

2012-06-14 @ 21:20:54
URL: http://viiii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0