Trött

Har varit så galet trött denna vecka! Usch och fy och blää!
Kom nyss hem från fikat med tjejorna. Haha nästan fyra timmar blev det ju. Och idag fick jag känna på tre bebisar i magen. Alla gav mig en spark :D Ååå det är så kul. Jag blir ju så glad.
Herregösses vad jag längtar tills den dagen blir vår, då vi blir gravida =)

Nu ska jag fundera lite på vad jag ska klä på mig för nåt imorgon och kolla reklamen. Öppnade ett brev, mitt premiepensionsbrev. Har ju blivit så duktig så att jag pensionssparar. Både själv och i fonder. Jag tror det går bra för mina pengar. Mer skönt blir det ju för mig när jag går i pension. Så BÖRJA SPARA!



Kan inte förstå att vi haft Astor i snart 7 månader! Tyckte vi nyss hämtade han och då var han ju så liten. Han gick inte långt över golvlisterna heller. Han låg i mitt knä hela vägen hem från Katrineholm. Han var så duktig. Ibland skulle man vilja ha tusen sånna här och mysa med =)

Ska smälla ihop den här platta burken nu och sova med min fyrbenta myys.
God natt


Kommentera gärna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0