huw huw....

Igår hade vi myskväll, Jag och Ted. Åt pizza och lite godis...gottis..
21,15 la jag mig, var helt slut..

Sov skitdåligt i natt, vet inte hur många gånger jag vaknade, så låg jag på nåt konstig sett så jag har haft ont i ryggen heela dagen.  Gick till jobbet för att jag  trodde jag skulle bli bättre om jag kom igång lite.. Men nehenä, efter varje timme som gick så blev jag bara värre å värre. Har väl 38 nåt i feber och hela kroppen känns sjuk.. Hatar att vara sjuk.. ( hoppas jag inte smittade nån utav mina kunder nu)

Så inget festa med Merima imorrn, tråkigt.... Får bli en annan gång...

Nu ska jag tycka lite synd om mig, kurera, äta mat, äta godis och bli ompysslad av Älsklingen.

Ok, vi skulle ju inte ge varandra nåt imorrn på alla hjärtans dag, så du får ingen.
Men inga gåvor i världen kan visa hur mycket jag älskar dig <3











Kommentera gärna
Postat av: Lina

Krya på dig, hoppas du blir bättre snart. Kram

2009-02-13 @ 19:14:18
Postat av: sofia

Ja inge kul med feber...

Krya på dej!!

Kramar

2009-02-13 @ 21:37:24
URL: http://familjenjosza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0