Söndag igen

Tiden går väldigt fort ändå, fast man är sjuk.
En söndag kväll och jag vet att jag får sova imorrn och inte behöver gå till jobbet.

MEN, imorgon börjar dom renovera vårt badrum, Så vid 7-tiden kommer väl snubbarna in här å börjar härja. Just mitt i allt ska jag blir sjuk. Suck..

Ajajaj, min hals
Det har blivit så tråkiga inlägg det här, men det blir så när man är sjuk. Man kan inte sova, men man orkar inte vara vaken.

Snart kommer hämtmaten, snart blir det Beck. 

Och imorrn ska min lilla vovve till vetrinären, han har tandsten på alla sina tänder. Inte vanligt när man är så ung, som 6 månader. Usch, Han ska sövas också. Min lille plutt.
Sötaste god

Godkväll

Kommentera gärna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0