Varför blogga?

Varför blogga? Egentligen vet jag inte. Men jag ska väl göra som många andra och göra en liten skriftlig och bildlig dokumentär om mig själv :) Så välkommen till mitt å vårat liv.

Eftersom jag själv är nyfiken på vänners liv och bloggar så läser jag ju dom.. Så nu tänkte jag att folk kan få ta lite del av mitt liv och vad som händer. Rätt som det är dyker det upp nåt intressant.
 
Egentligen lite knäppt att man är så nyfiken och bryr sig så mycket om andra, men vi är nog så vi människor, lite tarv på info och stora öron och munnar. Hehe, så är då jag .. 

Gardinerna blev så braaaa
   

Har nyss ätit stuvade makaroner & korv a lá Sandra.
Så promenad med Astor, riktigt skönt var det..

Ska knapra i mig lite mer salta pinnar nu, gotttis, bättre än godis, eller? Om inte för stora mängder? Eller får man cancer om man äter för mycket av detta? Vore ju bättre om man kunde tröstäta gurka, vatten i lite fastare form..
Nej det blir pinnar

Seee you

                                                                                                                                                                                  2009 is the year

Kommentera gärna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0