Underbart!!

Jag älskar semester!
Det är nästan så jag vill vara ledig jämt.
Tre hela dagar kvar på denna "lediga arbetsvecka".
Jobba lite, sen kommer det mer semester. Ted har fått ledigt min sista vecka i allafall. Undra vart vi då ska åka?!

Jag är dålig på att blogga, men emellanåt kommer det nåt rus.
Vet inte om det hjälper att ha semester, sitter ändå inte mer här.
Har städat och plocka och tvättat massor.
Tjejerna kom idag också och lilla söta Arvid. Vi ses ju imorrn Merima.
 
Fick en sån fin skål av Emelie och Lina, måste hitta lite söta karameller att ha i den nu.
I lördags när Frida kom fick jag 6 muggar. (Bild kommer sen)
Tack så mycket, vilka vänner<3


Sov gott!



Kommentera gärna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0