Värst vad tiden går fort

Kollade runt lite på facebook nyss, vilket jag förstår väldigt lite utav. Men jag råkade hitta lite bilder =)
Från bal och mösspåtagningen.

Herregud, vad tiden går fort!
Snart är det två år sedan jag och Robin tog studenten. NU TAR JENNY STUDENTEN! Bal den 22 maj och studenten 5 juni. Sen är det bara Louise kvar, lilla Lisen.
18 maj har jag varit FÄRDIG FRISÖR i ett år! Det är så grymt skönt. Kan fortfarande känna lättnaden när hon sa att det gått bra för mig på gesällen, uuh vilka två hemska dagar det var. Men dom är ööööver!

Astor har haft en kompis här idag, men han var lite skeptisk först.

Grannens nakenhund med hår, mjuk och lätt som en bommulstuss

Nu ska jag mysa med min alldeles egna mysimysimys hund.

Kommentera gärna
Postat av: Lina

Ja det kommer du vara =) Men man måste vara lycklig för det man har och inte olycklig för det man inte har. I alla fall försöka tänka så =)

2009-05-07 @ 10:15:42
URL: http://nilssoncarolina.blogg.se/
Postat av: Jenny

Nu är det min tur! :)

2009-05-09 @ 16:37:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0