Veckan som varit

Nu när jag satte mig här vid datorn så möttes jag av denna som bakgrundsbild. Undrar vad han menar med budskapet?!


Nu har det gått för många dagar igen utan någon uppdatering. Jag har kommit hem så sen dagarna i veckan.
I onsdags åkte jag och Lina till Emma, käkade lite och kollade på ultraljudsfilmen på deras lilla kille. Man ser verkligen att det är en liten snopp, så ingen tvekan om att det är en pojk. Tiden gick så fort, var hemma 23.00.

I torsdags åkte jag och Ewa på frisörföretagarträff i skogen. Kastade stövel, sköt lite golf och kastade ägg. (Hehe, jag måste ju vara för osmidig alltså, hade lite träningsverk igår, men kan ju bero på att man inte kastar stövel så ofta)
Igår kom Lina och Glenn hit på några partin kubb och bjussade på lite grädde, marräng och jordgubbar i en enda röra, muuuummms!
Emma kom också förbi en sväng. Var trevligt som alltid.

Idag som vi tills Louise ringde och väckte oss, dessutom på hemtelefonen så Ted var tvungen att springa upp för att svara. Hon undrade bara om jag ville följa med till Ica. Sen kunde vi inte somna om.
Vi åkte till Gonäs och fikade, kom hem i tid och lagade mat i tid. Spagetti och köttfärssås med majs, avokado ock lite sallad till. Kom nyss hem från en promenad med Emelie.

Ska snart sova, Ted ska upp tidigt imorrn och jobba.

Trevlig kväll på er.



Kommentera gärna
Postat av: Lina

Snygga bilder du lagt ut :D Haha!

2009-05-11 @ 10:40:33
URL: http://nilssoncarolina.blogg.se/
Postat av: Johanna

Japp... Luckorna ska pappa sprutmåla på jobbet så det blir rikrigt gjort. Sen är det klart! =)

2009-05-14 @ 21:34:58
URL: http://redshavemorfun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0