Varför måste helger gå så fort?

Även fast man inte gör så mycket så springer dom iväg.
I och för sig så gör ju vardagarna det också och dom är ju endå fem.
Ja, jag är då tacksam att jag är ledig på helgerna.

Igår tittade vi på ett hus. Mest för att vi var nyfikna men också för att vi vill bo i villa.
Vi har absolut inte bråttom men när jag kommer på nåt så ska det ske fort. Imorrn kasnke jag inte alls vill flytta. Haha.

Nu har det fötts barn på löpande band här :) Senaste bebisen kom i morse, Eddie.
Sen kommer det fler bebisar i min vänskapskrets 2010.
Merima ska ju liksom ha en till :)

Promenaden kallar sen blir det kyckling med wok och jordnötssås, mmm.


Kommentera gärna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0