Sjuk....eller tänder

Jag undrar om vi har en sjuk liten tjej här eller om det är tänder...?
Hon har varit kass i magen flera dagar vilket brukar vara tecken på tänder men så igår..
Hon var skinkig som när hon är trött och hungrig..
Och precis när moster Louise matat klart Lovis med välling rapar hon och så bara SPYR hon.
Och Lovis har spytt sen hon kom ut, men det här var inte samma..
Det bara sprutade!

Jag trodde jag skulle börja grina alltså.
Det var hemsk att se allt det där komma ur den lilla kroppen..
Sen var det bra.
En ny vällingflaska och sovning på det.

Vad var det där?
Magsjuka? Bara en gång?

Jag känner mig lite skum i kroppen idag men vet inte om det är psykiskt eller inte..

Ja, Lovis hon sover och hon sover här hemma.. Så hon kanske är sjuk.
När hon vaknar blir det frisk luft som gäller.

(varsågod för den härliga infon) ;)


Lovis har hittat julklapparna

För övrig så är jag kär och galen <3


Kommentera gärna
Postat av: Emelie

Kär och galen?? :) Nu fick jag mina funderingar.. hihi

Ja de kan ju bara vara så att hon spydde en gång, kanske magont! Men låter skumt om de är magsjuka! Invänta och se om ni får de..

2010-12-17 @ 15:15:38
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/
Postat av: Patricia

Haha! Ja kanske det :P



Hur är det med tjejen förresten, antar att hon inte spytt mer men hur mår hon?



Härligt att vara lite kär o galen ibland va, det kan man behöva ;)

2010-12-18 @ 11:16:35
URL: http://ubas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0