Ny måndag och ny vecka...

...och denna vecka kommer jag tillbringa hemma.
Har till och från haft problem med nerver som sitter ikläm bak i ryggen sedan v.10
och det hugger och ilar i höften, rumpan ner mot benet.
Sedan förra söndagen har det gjort i princip konstant ont och för var och varannat steg jag tagit så har det huggit till. Pratade nu med barnmorskan som tyckte jag skulle vara sjukskriven i allafall en vecka för att se om det blir bättre, så vi får väl se då?!
Så jag är inte sjuk, jag är sjukskriven för min rygg!

Lördag och söndag har varit bra, men och andra sidan så har jag inte gått nånstans.
Vi gick på en prommis här på eftermiddagen, mest för att testa ryggen lite, men den lilla biten till järnvägen och tillbaka räckte.. Hmm!

Det här är faktiskt det enda jag haft problem med sedan jag blev gravid så jag kan absolut inte klaga.
Graviditeten är UNDERBAR<3

Idag är det 21 februari så om tre månader är det BF :D

Annars har helgen varit lugn och skön. Fika i borlänge i fredags, Teds mamma och syster var här igår, fika med Merima och så blev det lite mer shopping på barnavdelningen :) Hur ska jag kunna hålla mig?
Familjeskottning hos mamma och pappa idag.
HELT SJUKT VAD MYCKET SNÖ DET KOMMIT. INTE NÖDVÄNDIGT ALLS!
Robin och Patricia var nyss här på lite te. Kikade på kort på Ted som bebis och han var ju såå gaalet söt som bebis!
Fick höra att mina blommor såg lite torra ut :S Och att jag är smalare i ansiktet än förut :)


=)


Astor ligger bredvid på ryggstödet och myyser!


Kommentera gärna
Postat av: Patricia

Haha! Sorry för det om blommorna men de var faktiskt lite väl torra ;) Och nu får du ge dig med klädhandlingen, något måste ju vi få handla sen..

2010-02-21 @ 19:50:15
URL: http://ubas.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hoppas du blir bättre av att ta det lite lugnare hemma. Det var sådär det började i min rygg, högg till när jag var ute och gick med Sigge. Fick gå myrsteg och att vända sig i sängen är omöjligt och böja sig går inte. Hämtade mitt foglossningsbälte i fredags och har haft på mig det under de små promenaderna jag gått med Sigge och det hjälper hur bra som helst. Du får inte prova ett sånt eller? Vi värkar ha mått rätt lika du och jag, inge illamånde och ryggont. Har också fått höra att jag blivit smalare i ansiktet tur det för annars får man bara höra att man sväller, haha ;) Söt pyjamas förresten, den med ladugårsdjur på. Har också den! :D

2010-02-21 @ 21:17:57
URL: http://surrovich.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jasså finns den som body också, måste jag kika efter för jag gillade verkligen det där mönstret :D Om vi shoppat mycket, JA det har vi verkligen. Fast det är ju en hel del småsaker som behövs köpas också fast det är inte lika roligt som att gå och köpa små söta kläder.

Synd att bältet inte hjälper men skönt på ett sätt och vis för då är det ju inte foglossning du har. Skulle vara drygt om man åkte på både foglossning och ischias. Hoppas verkligen du blir bättre!

2010-02-21 @ 23:59:49
URL: http://surrovich.blogg.se/
Postat av: Lina

Bra att du går hem en sväng det blir ju inte bättre om du redan har ont och sedan måste stå och jobba hela tiden. Vi kan komma och umgås med dig någon dag i veckan om du känner dig ensam, Mindie pratar mycket om dig :P

Gud vad mycket fint, har tittat på dessa kläder själv =) Visst är dom från Lindex?

Kram

2010-02-22 @ 08:35:42
URL: http://nilssoncarolina.blogg.se/
Postat av: Patricia

Haha, ja jag är lite hemlig av mig.. Absolut, men är det en pojke får man helt enkelt börja köpa i storlek 134/140 eller något i den stilen för ni har väl så ni klarar er upp dit ;)

2010-02-22 @ 10:25:59
URL: http://ubas.blogg.se/
Postat av: emelie

va mycket fint till bebisen =)

Skönt att få vara hemma 1 vecka och se om de blir bättre..

Kram

2010-02-22 @ 14:29:35
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/
Postat av: Lina

Jajamensan =) Har väldigt dåligt med jobb, men ni får gääääärna komma ändå tycker jag =)

2010-02-22 @ 16:25:23
URL: http://nilssoncarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0