Snart fredag...redan

Ja, tiden har då verkligen gått fort fast jag vart hemma.

Igår var Johanna och Miranda här flera timmar, käkade mat och pratade på om allt.
Jag har ju tusen frågor om allt :) Hur känns det, hur går det, hur är det?! Ja, det är så mycket man undrar över. Snart får vi veta =)
Och den där lilla skruttan Miranda då:P Hon är väl för go och skrattade åt mig gjorde hon =)

Idag har och mamma haft lite Sandra och Mamma-dag.
Det är inte så lätt annars när man jobbar.
Det blev fika på stan, lite shopping och sen en vända till dollarstore. Dom hade 2-p byxor för 50 kronor. Så det fick bli lite rosa också, det måste väll finnas i klädhögen. Man vet ju aldrig om det kommer ut en flicka:)

Vi gick in på Lindex en vända för jag skulle köpa "en första mössa" som jag hade sett ut till vår skruttis.
Då blev jag så glad när jag hittade ett par byxor som jag letade efter förut, så dom blev det ju också så klart, med en body till :)


    

Nu ska jag verkligen ta det lugnt med handlingen......

Det blev faktiskt ett par skor till mig också, hade 100 i check så dom betalade bara 100:- PERFEKT!


Ska ta min fyrbenta myspys och krypa ner i vår stora säng och invänta stora myspysen <3


Kommentera gärna
Postat av: 18 år och gravid

Grattis till graviditeten! :)

2010-02-27 @ 18:22:53
URL: http://mittlivv.blogg.se/
Postat av: flicka

grattis! vilken stl har du mest köpt kläder i till bebisen?

2010-02-27 @ 20:44:46
Postat av: Jenny

ååh va mycket fint du har köpt till bebisen nu =) Ja vill oxå ut och handla MASSOR! Fast ja tror ja ska gå igenom kartongerna jag har sen Elias först =)



Har kännt bebisen ett par gånger fast väldigt lite som ett litet sprattel bara... Känner inte allsför ofta, nu var det nog en vecka sen men förhoppningsvis kommer det dagligen snart.. Det är ju en liten trygghet att känna den lilla krabaten!

2010-02-28 @ 12:21:57
URL: http://jennie83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0