Kalas, grill och fint väder

Vilka toppendagar det har varit =)
Slappdag i fredags och lite shopping med Jenny!
Vi bjussade mor och far på grillning i lördags. Göttans var det :P
Men före det var det ju 1-årskalas för Dante.
Massa barn var det där =)

  

  
  
   
I söndags tog vi en utedag. En härlig prommis med hela familjen och Astor gick uuuuutmärkt bredvid
vagnen :D Ingen är gladare än jag för det!
Vi stannade ute på gården några timmar. Lovis fick äta ute där medans vi gjorde rent
både vagn och fixade cyklar. Lovis fick inviga sina skor och gåvagnen ute =)

 
 
Idag har vi haft en låång utedag hos mamma och pappa.
Vi kom ner tidigt. Lovis somnade ganska på en gång. Jag och mor drack kaffe och solade.
Jag looooovar! Det var så varmt där nere så jag kunde bara sitta i linne och trosor.
Tokvarmt i april säger jag! I och för sig är det nere i grytan men ändå. Totalt vindstilla.
Vääldigt skönt så klart men lite vindar är välkomna i gropen ;P
Ted kom förbi med solkräm och solhatt till Lovis, så fick
hon sitta i t-shirt och bara blöjan en stund :)



Man blir trött av solen. Det tar på en efter några timmar.
Lovis har sovit läääänge och många gånger idag och Astor ligger helt utslagen här
hemma på kvällarna.
Underbart med sol :)



Nu blev det många bilder :P


Kommentera gärna
Postat av: Lina

Många fina bilder =)

2011-04-19 @ 19:47:47
URL: http://nilssoncarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0