Farmor och farfar

Idag vaknade vi tidigt men Ted gick upp med Lovis och så kom dom och la sig igen när Lovisen blev trött
igen och vi sov ett tag till.. Underbart!

Vi gick en skön prommis innan vi gick till min farmor och farfar.

När vi kommer dit så har farmor och farfar just varit och handlat.
En chokladask till "Lovis", hon tyckte om att slå på den, den var så blank och fin och prasslig,
men innehållet äter vi upp :P
2 gosedjur fick hon, ett par socker som farmor gjort och en fin bukett med tulpaner.
ALLT var till Lovis poängterade farfar flera gånger :)

Så Lovis har fått sin första bukett av en beundrare nu vid 7,5 månad :)
Farfar är jättekär i Lovis säger han <3


Nu har vi bara varit hemma och myst.
Jag i soffan med gott kaffe, Lovis i sin säng och Astor i sin.
När lillfisan vaknar ska vi nog traska ner till mor och far.

Nära och bra säger jag <3

 

 



Hon är liten vår tjej minsann.
Liten och naggande gó <3

Hon sov så här igår kväll. Vi gick ut med Astor på gården och när vi går in igen ropar Ted:
- Jag vill vända henne, jag vill vända henne.
Ååååå, ni ska se hans blick när han leker och busar med Lovis <3
Älskar dig nå otroligt!


Kommentera gärna
Postat av: johanna

Prova och ge det när det inte är varmt då=)

2011-01-13 @ 16:29:29
URL: http://redshavemorefun.blogg.se/
Postat av: Patricia

Redan? Den har ju räckt i nästan 5 månader ju :)

2011-01-13 @ 16:50:54
URL: http://ubas.blogg.se/
Postat av: Patricia

Ja du har det bra du, men hur ofta var det du tvättade håret - en gång i veckan eller mer? Önskade iaf att jag klarade att hålla mig längre, men jag blir tokig efter en och en helv dag, men det kanske är en vanesak det där? Tips mottages! :)

2011-01-13 @ 22:33:16
URL: http://ubas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0