Till mor

Idag tog vi med mamma/mormor på en liten överraskning. Jag tyckte att hon var värd lite avkoppling <3

Hon fick en floating-behandling av mig :)

Jag och tjejerna skjutsade dit henne sen tog vi oss en vända till kasttjärnsparken och alla skrikande fickmåsar...
Scharmiga tyckte Lovis som ville klappa dom. Jag försökte förklara att fåglarna inte vill bli klappade.

Vi gick förbi minigolfen och där ville hon åka sa hon. Hon trodde det var rutchkanor ;) Tillslut kom vi till engel. Där blev det mocharuta och juice. Juicen var godast säger Lovis. MEEELAH!

En bra dag!


Kommentera gärna
Postat av: Patricia

Nej har han gjort det! Visste bara om det med den där lampan som han hade upp armen mot och hade sönder när han drog på sig jackan.. Illa Robin.. Men han har faktiskt inte haft sönder så mycket på hemmaplan än som jag kan komma på, peppar peppar.. Dock värre hos andra som sagt, hos min syster har han klämt sönder en antik julgranskula som var från 20-talet och syrrans sambos gamla släktklenod, så ja han är lite klumpig ;)

2012-04-26 @ 11:14:46
URL: http://envilla.blogg.se/
Postat av: mamma

Tack Sandra. Det var helt underbart.

Puss o kram <3

2012-04-27 @ 18:37:50
Postat av: Matilda

Vilken fin bild på dig & Lovis högst upp! <3

2012-04-27 @ 23:10:20
URL: http://matildac.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0