Lovis 2 år!

Idag! Eller egentligen igår. Men jag har inte lagt mig än så det är fortfarande idag ;) ( har tvättat och var tvungen att tvätta klart. Man hinner inte det mitt i kalasandet ;))

Lovis har haft en sån bra dag!
Marknad, åkt masken, fått en pipande skällande hund i koppel, slush och en ballong. Tur pengarna tog slut annars hade jag handla mer ;)

Lovis har fått så mycket fina paket och hon är jätteglad. Hennes favvo är nog hennes nya vagn som hon får ha ute. Hon ville inte riktigt lämna den när vi gick in.

Ska visa mina ;) favvisar imorrn :)

Nu ska jag sova! Imorrn blir det en liten utflykt :) Hoppas den slutar bra!

Gooood natttt!


Kommentera gärna
Postat av: Patricia

Så bra att hon blev nöjd :)



Förutom att försöka sig förstå datorn, så var nog favoritsysslan igår att kladda tårta o kaka på mig, hade grädde o klet överallt ;)

2012-05-28 @ 08:44:44
URL: http://envilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0