Haha! Hus säljes!

Shiiiiiit! Vi har bott här i 1,5 vecka nu och det känns kanon!

Men vet ni vad det komiska är?!

Vi ville ju länge bo nere vid Åkerkullen, i ett sånt hus som mamma och pappa. Inget dök upp! NU! Ligger ett hus ute på hemnet, hahaaa! Just när vi flyttat!
Det är humor!

Nu känns det skitbra i sörvik och vi vill ju inte bo i huset mitt mot mamma och pappa ;)


Kommentera gärna
Postat av: Patricia

Haha! Tror jag nog visst att ni hade velat ;) Men förstår att ni trivs i Sörvik, dessutom tycker jag att huset i Sörvik har bättre planlösning än det på åkerkullen

2012-11-08 @ 15:41:25
Postat av: Sandra

Nädu! Inte huset mitt emot eller bredvid!
Men det är klart vi hade varit intresserade om det kommit ut ett annat. Ja, vi gillar planlösningen här och det är ju ändå 144 kvm så vi har ju att röra oss på =)

2012-11-11 @ 20:05:15
URL: http://viiii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0