Måndag, jobba imorgon

Nu är det snart dags att jobba igen. Ganska skönt egentligen att komma igång igen. Men först sova. Går snart och lägger oss. Lite disk efter pannkakorna att ta hand om bara.

Lina och Glenn hämtade upp oss här idag och det bar i väg till kupolen. Och jag SKULLE KOMMA IHÅG toasitsen som vi skulle lämna tillbaka till jula. Men nej då den glömde jag ju så klart. Jag tänkte att jag skulle lägga den mitt på dörrmattan för att komma ihog att ta med den, men tänkte jag, det kommer jag ju ihåg ändå. Virrig som jag är så glöms den. Får börja skriva komihåg-lappar även hemma om saker ska bli gjorda.

Jag och Lina gick in på apoteket först när vi kom ut därifrån var killarna borta. Dom var redan vid barnvagnsaffären. Haha, dom hade bråttom. Herregud vilken skillnad det kan vara på vagn och vagn. Vi allihopa var delaktiga i vagnprovningen, och hur man fäller upp och fäller ihop den. Fast det bara var dom som skulle köpa en. =) Men Ted blev bra sugen han också.

Lina, din vagn blir KANON!

Gick hem till Merima när vi kom hem. Vi tog en lite promenad. Skönt var det ute.
Mötte Frida, gick hem till mig. Åt lite marrängtårta, mums var det. Vi tog en ny promenix sen skjutsade jag henne till tåget.
Nu sitter jag här, har nyss ätit lite pannkaka med sylt och grädde :P

Ska snart ta mina killar och knoppa. Måste ju ställa klockan imorgon, på alldeles för tidigt....

Zzzzzz

Kommentera gärna
Postat av: Lina

Tack för en fin helg, jag har haft jätte trevligt =) Och jag hoppas verkligen att vagnen blir bra, men det tror jag den blir =) Ses i morgon igen! Kram Kram

2009-04-14 @ 07:44:02
URL: http://nilssoncarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0