Sööndag...

God morgon!
Söndag idag, känns lite tungt, jag hade gärna haft tredagarshelger.

Usch va trött jag är..Trodde jag skulle få sova lite länge idag men icke. Astor började knöla runt i sängen före halv 10 så jag var väl tvungen att gå ut med han å kissa. Jag fick en chock!! Hur mycket snö som helst, så när Astor skulle kissa så hade han snö upp till ryggen, lille pyret.

Astor älskar snö

Vi skottade lite snö runt bilen, tog lite kort och gick in... burr

Igår, Lördag
Fikade på Engel med tjejerna. Lina, Merima, Emma, Emelie och Jag. Tänk att fyra timmar kan gå så fort. Och trevligt hade vi. Blev varm macka med äppeljuice å en liiten chokladboll, (lr en ganska stor en)mycket gott var det.

På kvällen blev det mat hemma hos mor & far. Klyftpotatis, kött och sås. Mums. Sen så Melodifestivalen. Gillade Emilias låt starkt.
 
Ska väl snart göra lite nytta, äta frukost och sen åka till Tim,Vea och barnen.

Njut av söndagen


Kommentera gärna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0