What a night...

...Jha!
Igår var det fest på med jobbet. Vi har haft en säljtävling där man skulle sälja så många Biolageprodukter som möjligt under begränsad period. Målet var att få ihop en middag, men ju mer man sålde desto fler presentkort fick vi. Riktigt kul att bli lite sporrade tycker jag.


http://zynkludvika.se/
Så vi fick några presentkort, en god middag och en kul kväll!

Det var Jag, andra Sandra, Ewa, hennes karl Tommy och Rickard, vår Matrix säljare.
Efter stängning blev det Grands lobbybar som en liten start på kvällen, goda drinkar, 2 stycken för min del. En heter Lime Fiz tror jag och så blev det nån Äppeldrink. Mycket goda!

Ojoj, alltså en fredagkväll, man har jobbat hela veckan, är trött, har inte ätit så mycket. Hur kan då en Sandra bli efter 2 drinkar?! Haha, röd i fejset och lite småfull!
Akropolis nästa, maten väntar.
Blev fläskfiléplanka, Ozo, lite rövin faktiskt ( vi skulle ju vara vuxna nog Jag & Sandra) och efterrätt så klart. Marrängsviss. Mums mums mums var det.

Vi hade kuuul

Fortsatte mot Selmas.
Slog oss ner med cider, öl å gott.
Ok, jag hänger ju faktiskt inte på Selmas så ofta, gästerna var inte riktigt i min ålder en fredagkväll,
inte annars heller tror jag.
Madde, Pia mfl ramlade in och tog plats vid bordet.

Jag gick på toaletten.
Det blev lite av kvällens återkommande samtalsämne. Haha.
Jag sitter där med ögonen halvt i kors och tittar ner på toaborsten som stod på golvet. Fy vilken äcklig. Säkert massor av år gammal. Så jag brast i skratt för mig själv.

Så jag å Madde var ju tvungen att fota den. Hehe. När hon lyfte handtaget så sitter koppen fortfarande kvar. Blää!


Sandra, Madde, Pia, Ewa & jag

Tommy & Rickard

Men kvällen slutade inte här.
Sen blev det SilverDollar. Där kunde man ju iallafall dansa, men jag håller mig nog till Solos dansgolv i fortsättningen.

Lite ös var det juh.

Sista för kvällen, Jäger

SKÅL

Efter, blää

Sen var det det tack och god natt.
Hemma efter halv 3 tror jag.
Tack för en trevlig kväll allehopa!


Så idag då, helt slut efter kvällen. Man luktar pyton, har ingen egen dusch hemma och ska till kupolen å handla. Ingen höjdare. Men en del fynd blev det, jo en del. Byxor, tröja, skjorta, klänning å lite sånt. Ted fick ett presentkort av mig på Game, han blev jätteglad :) Jenny köpte en jättefin klänning till studenten, inte vit, FÄRG.

Nu är det snart dags att knoppa. Ska jobba imorgon. Har en brud som ska göras.
Nattis

Kommentera gärna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0