Glad midsommar!

på er alla!

Vilken ickehärlig dag det har varit! Regn och rusk.
Det blev i allafall en långis med Astor på kvällningen.
Vaknade sent idag, herrejösses så skönt det var. Jag är så sjukt trött om dagarna. Igår försov jag mig till och med. Sandra på jobbet ringer 09.00 och undrar om jag är på G. Jaja, jag kommer säger jag innan jag fattar vad klockan är.
Gah, typ 1 minut över 9. Skynda, skynda och strax innan 09.25 var jag på jobbet. Sådana här gånger kan man tydligen vara riktigt snabb. Blev lite kläder, juice, sminkning, hårfix och borsta tänder och fort skjutsade Ted mig till jobbet.
Dagen löste sig i alla fall.

Sjoade upp på stan idag för att hämta ut ett par byxor jag lagt undan och köpte på oss lite mer av vår fina servis.

Vi fick ju i julklapp av Robin att han skulle lista runt våra golv. Han ångrade sig bittert nu och gav oss pengar istället för att göra jobbet. Hmm, så nu får vi väl lista själva. Vi får se hur rakt och snett det blir =)
Tack ändå Robin!

Middag hos mor och far. Kroketter med kött och lite gott och blandat till. Mmmmmm FAVORIT!
Mycket och stora jordgubbar med vispad grädde och marräng till blev det till efterrätt. 

Regna på du gråa himmel eller gammelfarmor som duschar, för VI HAR FÅTT VÅRAN SOFFA! Så här sitter jag gärna när det är kallt och rått ute. Det blev alldeles kanon! Bild kommer imorgon =)

Nu ska jag slita bort Ted från PS3.

Kolla in vårkollektionen vi har gjort på salongen ----->http://zynkludvika.se/varkollektion-2009/

Kommentera gärna
Postat av: Anonym

Bild på soffan tack!

2009-06-21 @ 15:23:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0