Glad!

Idag gjorde en vän mig mycket glad.
Hon berättade att hon är gravid =D
Jag är så otroligt glad för er skull.

Gumman, du ska bli mamma! Du kommer bli en bra mamma :)

Bara jag kvar då för att bli en i "klanen".
Vill också ha en bebis.

Nya soffan



Astor har fått en flytväst idag, så han kan bada nere vid ma och pa.

Ska sova, min kropp skriker sömn.
Ska drömma om alla kompisars bebisar nu.


Kommentera gärna
Postat av: Linda

Nämen hej!!! Vad roligt att höra från dig...=) Vad gör du nu för tiden då? Har ni flyttat från lägenhetet i stan? Men vad tiden går fort...;-) Kramar

2009-06-23 @ 07:41:25
URL: http://minlillafamilj.blogg.se/
Postat av: Linda

Okej... Jo vi bor i Lernbo, köpte hus här för ett och ett halvt år sedan nu...

2009-06-23 @ 11:38:20
URL: http://minlillafamilj.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jag var nere med hundarna och badade för fullt idag! Han hade riktigt kul. :)

2009-06-30 @ 18:43:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0