Underbara väder!

Helt underbart!
Det väder får mig att bli så pigg och glad. Vaknade tidiigt idag, 04,20 usch alldeles för tidigt.
Pratade lite med Ted innan han åkte till jobbet och tog en liten prommis. Astor ville inte alls gå och jag hade skavsår. Vi satte oss bortanför piren vid nån nybyggd "brygga". Ååh, vad solen värmde skönt i ryggen!

Har redan fixat håret, klätt på mig och sminkats så nu sitter jag här ute på en stolsdyna, både Astor och jag myyyser av den varma. Hinner nog måla både tånaglar och fingernaglar innan jag cruisar till jobbet.


HELGEN!!!! Nu är det ju full snurr på Ludvikafesten! Och egentligen ett måste tycker jag,
är ju endå Ludvikas "årets händelse"
Vad ska jag göra????? Känner väldigt mycket för att ta det lugnt men vill också festa och ösa lite.
Får Ted bestämma så tar vi det väl väldigt lugnt och äter våra jordgubbar, vilket egentligen är en kanonplan för denna helg. Sol och jordgubbar och slippa bakiskänslan.


Några bilder från veckan.

Ha en toppenhelg!

Kommentera gärna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0