Säger bara TRöööööööt

Superdupertoktrött har jag varit denna helg inklusive måndag.
Proppade i mig vitaminer och grejor idag men är fortfarande trött som ett as.

Lördagen var vi hos Tim och Vea nästan hela dagen. Skulle äta lite där och så blev det fika och massa prat. När vi väl tog oss i kragen och åkte därifrån svängde vi förbi Emma och Johan, då blev vi kvar där en stund. Vi var väl hemma strax innan 22.

Astor når precis upp till Mollys skål

I söndags var vi till borlänge för att hämta Alicia och passade på att inhandla lite smått. Jag hittade ju som vanligt alltid nåt. En klocka för halva pris (inte helt fel) och två par leggings.

 Hem och ut och gå med Merima. Astor fick inte följa med för han var "skadad". Jag skulle klippa klorna på han igår morse, råkade klippa en klo för mycket och det slutade aldrig att blöda. Jodå, tillslut men när vi gick ner till mor och far så började det igen. Louise var så gullig och lindade hans tass. Ojoj, vad det var synd om han då, han haltade av "bandaget".
På kvällen åkte vi till Emma och Johan och spelade BUZZ. Var ganska kul spel.

Nu sitter jag här och skriver efter några dagar =) Har ju haft fullt upp.
Har nyss ätit lite pizza så ska vi snart hugga i marrängswiss från mc´donalds. Har hört att den ska vara god så nu har jag förväntningar :P

Trotts trötthet, så var idag en sån där dag där solen strålar lyste rakt på mig:D
Älskar dig Ted<3

Gick förbi LaChicas skyltfönster på vägen hem en dag.
Onödig eller nödvändig?

Sov gott

Kommentera gärna
Postat av: Matilda

Hej!

Klar de låter som en toppen idé. :)

Jag jobbar rätt mycket nu innan caféet öppnar, men hör av dej till min mobil bara när det börjar bli dags.. SKOJ! :) då får du ta me dej vovven!!!!

Pusspuss & kram!

2009-06-08 @ 22:08:06
URL: http://aboutanything.blogg.se/
Postat av: Amelie

Haha tjena!!! Tack! Den 13 november är det beräknat!!

2009-06-08 @ 22:49:29
URL: http://ammalla.blogg.se/
Postat av: Sofia

ja jo jag träffade henne några gånger när dom hade gemensamma lektioner o så..!! förstår vart du har fått ditt glada o spralliga humör ifrån..=).. allt är bra med oss..!!

försöker att hitta mig ett jobb.. men det börjar lösa sig iaf..=)

kram

2009-06-08 @ 22:49:39
URL: http://vallenfamiljen.blogg.se/
Postat av: Lina

Hihi en sån kanske man skulle ha =)



Ja visst blev det bra, jag är kanon nöjd. Jag får mersmak och vill måla hur mycket som helst bara =)

2009-06-09 @ 08:32:02
URL: http://nilssoncarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0