På jobbet idag

Sitter just nu på jobbet.
Var hemma igår öfr sjukt ont i halsen och huvudet, tredje dagen på raken. Blää, när man känner sig som en levande död.
Men nu,  HERE I AM, back on top!!!

Min kund sitter i verkningstid så passar på att skriva lite snabbt nu. Har blivit så dålig på att uppdatera. Har så mycket annat för mig tycker jag.
I tisdags kom Lina, vi åt min goda Broccolipaj, mums mums mums. Helt död var jag på kvällen.. Ursäkta Lina mitt nedstämda jag. Är en gladare idag när vi ses över lunchen. =)

Lalaalala. Jag skriiiiiiiiiker: BADRUMMET ÄR SNART KLART. Så grymt skönt. Det enda som är kvar är spegeln och duschhyllan. Gud va bra det blir. Det är ett mycket litet badrum men efter mina trollningar tycker jag faktiskt att det blev större. Kommer kort när allt är på plats.

Tack PAPPA för att du hjälpte mig igår. Bästa pappa! Älskar dig! Och mamma <3

OCH....

....Forden blir såld idag, YES!

Back to work!

Visning i kväll, INSPIRATION!


Kommentera gärna
Postat av: mamma

Vi älskar dig också,,, puss

2009-04-03 @ 20:49:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0