Slapp söndag...

Gud vad det är skönt med dom dagar som man bara kan strosa runt hemma. I love theeeeese days. Måste unna mig fler sådana dagar.

Igår var det Albins dop, han är redan 3 månader, skrutten. Så hade familjen fått magsjuka. Usch och fy. Men dop blev ändå. Dom som ville fick komma efteråt för att äta smörgåstårta. Veas tårta är vääldigt god. Men denna gång avstog vi. Har inte lust att få magsjuka eller ens riskera det.
      

Albin döps och flickorna sjunger imse vimse spindel med prästen.

Sen blev det hem och skruva upp spegeln på toaletten och öppna första cidern. Sen var det fest. Lite segt var det, men vi kom igång på "Solo" ( vill fortfarande säga grand).

Tack Maria och Merima för igår!

Idag då........... liiiite trög.
Hungrig, törstig och helt slut. Och därför går jag inte ut så ofta. Jag hatar dagenefter då hela dagen bli bortkastad.

Gick ner till mor och far för att låna deras dator. Skulle kolla skatten eftersom det krånglar på vår dator. Hihi, en glad överraskning! Glad, glad, glad!

Gjorde lite bakismat, bara potatis och äggula med salt. Mmmmmmm

Angelica komförbi en sväng med bulle =) Vi ses ju inte så ofta, men blir kanske mer sällan nu när du flyttar till Karlstad. Får ta och styra upp det här. Och Hon då! Har vart i Thailand 3 veckor. Jag kände mig inte alls blek.

Jag ser ju blå ut!

Har ni ställt om klockan?
Nu blir det ljusare kvällar, så härligt!
Snart är våren här!
Vår, välkommen!

Nu blir det filmtajm.

Herå!






Kommentera gärna
Postat av: Lina

Hihi vad brun du är =) Jo nu var det som sagt ett tag sedan jag uppdaterade. Men det är nog att jag haft lite att göra och inget att skriva om :P Mår inte så bra, men det blir bättre. Hur mår du? Japp det gör vi =) Kram Kram

2009-03-30 @ 10:40:21
URL: http://nilssoncarolina.blogg.se/
Postat av: fridasvenssonjonsson

Heej! Haha, ja men visst gör det? Kom över billigt på trader, clips, lite roligt om man vill ha ngt annorlunda :) Men inget med ögonen? Jävligt osminkad bara :)Tid att ses ngt i helgen? Söndag em/kväll kanske? Puss

2009-03-31 @ 12:00:46
URL: http://frittanskumbanan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0