Trött..

...och seg och GRINIG!
Och då är jag inte att leka med. Skulle jag också vara hungrig, grrrrr! Då kliar det kroppen. Det är så jobbigt när man känner sig arg, frustrerad och trött, trött , trött och inte kan få ur sig det.. Men jag är inte trött för att jag sover för lite. Vet inte varför?! Det känns liksom inte som jag, hmm. 

Du funderar för mycket, så säger Ted. Lugna ner dig, bla bla bla. Det där har jag hört hela livet, och det är ju sant. Men om man funderar och tänker mycket, vad gör man då?
Man träffar vänner och klagar och pratar och klagar, och skrattar.
Jag vill SKRATTA! I love it!

Funderar fortfarande vad jag ska ha på mig på mässan å "galamiddagen" i helgen... Skitsvårt och jag vill inte vara för uppklädd, det ska ju ändå vara fest, men inte för mycket för min del. Jag vill ju vara bekväm också. Ja, vi får se, har ju två hela dagar på mig.

Mmmm, fika imorgon, trevligt trevligt att få komma ut lite.

Nu ska jag krypa ner vid mina killar, och sängen är uppvärmd, mysapys.

Godnatt

Kommentera gärna
Postat av: Patricia

Hej Sandra!

Jag visste inte att du hade blogg. Vad kul att jag hittade den :)

Hur är det med dig?

Jag tycker att vi borde ses snart, det är ju snart 2 år sen vi fikade sist :)

Kram Patricia

2009-03-04 @ 15:21:37
URL: http://patricia86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0