Helt galen!

Har sitter jag 7 på morgonen och har redan ätit frukost, duschat och klätt på mig. Ska bara fixa håret sen ska myys få en promenad. Vaknade 05.15 idag av att Astor pep och det bara rann vatten i duschen. Helt nyvaken och yrig så springer jag och river upp toadörren. Wuh, det var bara Ted som duschade, trodde verkligen att ett rör gått sönder och att badrummet bara fylldes med vatten. Usch vilken hemsk bild jag hann få i huvudet på den korta stunden. (Hade helt missat att Teds klocka ringt och att han hade gått upp redan, så trött var jag. )  Så jag gick ju inte och la mig igen, då skulle jag bara bli tröttare. Kanske jag kan somna i tid ikväll.

Samma som varje morgon

Tycker dom är så roliga!

Trevlig dag på er alla!

Kommentera gärna
Postat av: Sofia

hej.. jo det ska handlas lite idag tänkte jag.. =).. va roligt att det gick bra.. du får väll berätta vad som hände på ett mer privat ställe senare.. hihiiii.. typ nästa gång man träffas.. =).

Kram

2009-05-25 @ 10:06:29
URL: http://vallenfamiljen.blogg.se/
Postat av: Sofia

ja det skulle vara väldigt trevligt.. =)

Kram

2009-05-25 @ 19:51:34
URL: http://vallenfamiljen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0