Underbara soliga och molniga dag

Mycket skön dag idag soligt och molnigt mellanåt. Har fått solbränna efter linnet idag efter långa promenader.
HELT OTROLIGT!
Jag, Ted och Astor var på väg på en promenad redan klockan 12.00 idag. I vanliga fall sitter vi och äter frukost vid ettiden.
Vi gick till hällarna och tillbaka. Riktigt skönt var det.

När vi kom hem gick vi ner till far en stund. Sen gjorde vi potatisgratäng och kyckling. Medans det var i ugnen fixade jag lite med listerna i kök, hall och lilla sovrummet. Blev kanoners. Blev klar precis till maten. Åååh vilken helt underbar gratäng jag gjorde. Både jag och Ted mådde så illa efter att vi kastade i oss maten som var så god.

Nu sitter jag här med ansiktsmask (har fått så mycket småfinnar i hela fejset) och älskling sitter bredvid och spelar.

Vilken givande dag idag och klockan är inte ens 21 =)

Kommentera gärna
Postat av: Sofia

Hej.!! jaha, jag trodde du visste min adress.. =).. jo det är bara bra med oss, lite trassel med jobb, annars bra.. själv? gick allt bra när du skulle iväg sist vi sågs.. Ja det blev jättefint!! det finns många fler bilder på facebook..!! =)

Kram

2009-05-24 @ 21:15:50
URL: http://vallenfamiljen.blogg.se/
Postat av: Emma

Vilken härlig dag ni haft!! :) Jodå det går framåt, vi har INGET kök mer, men det kommer bli toppen!! :D.. Jodå mår okej, har ju uvi, Igen! men men.. Kan vi hälsa på någon dag? :) Kramar!

2009-05-24 @ 22:01:02
URL: http://emmajohanbebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0