Vart tar tiden vägen?

Gud, redan onsdag imorgon.
Tiden går och går och jag vill bara att min mage ska växa.
Invändigt känner jag att den växer, det stramar och ömmar lite så herrejösses!
Lilla grynet!


Måste ju också lägga ut en bild på Liina! Från svarting till röding!
Grymt bra blev det =)



Jag trodde jag skulle göra lite nytta här hemma idag. Men så blev inte fallet.
Gick hem till pappa och fick det godaste moset och biffar!
Jenny följde med mig och Astor hem en sväng för imorrn lyfter hon till Thailand med Fredrik och familj.
Ha det så bra min kära syster, njut för fulla muggar!!


Nej tröttheternas trötthet är på väg.
Jag ska ta min luddis och krypa ner.
God natt på er!


Kommentera gärna
Postat av: Sofia

Luddis är det Ted eller Astor du menar.. TiiiHiiii..

2009-11-17 @ 22:26:54
URL: http://vallenfamiljen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0