50 dagar kvar

tills beräknad förlossning.
Helt otroligt!
Och underbart är det :)
Förutom när man är sjuk så klart. Stackars bebis som får höra på mitt hostande och snorande där inne,
det är väl så mycket "biljud" där bland fostervattnet ändå.
 Men idag är jag på bättringsväg, har fått sovit inatt, första natten av 5, så det känns ju bra.

Hihi, Ted fick sms igår om att vår vagn kommit :) Men den får nog stå där några veckor till.

Igår kom ett paket på posten också.
Fick ett noblecard av Ewa i julklapp och beställde nu.
Perfekt är det, man väljer själv vad man vill ha.
För min del blev det en picknickväska, för i sommar då blir det måååååånga utedagar =)

www.noblecard.com

Nu ska vi ner till mor och far och äta lite sallad, gott att få i sig nåt fräscht, även om smaklökarna är i sitt sämsta skick.

Glad påsk!


Kommentera gärna
Postat av: Lina

Den ser jätte bra ut. Skönt som sagt med allt klart =) Hoppas du känner dig bättre i morgon. Kram

2010-04-01 @ 20:53:00
URL: http://nilssoncarolina.blogg.se/
Postat av: Jenny

Nu är ja i halvtid =) Visst har det varit långsamt och lite tråkigt i början men med Elias handlade jag ju och började planera och greja ganska tidigt.



Den här gången har ja inte tänkt nånting så när jag köpte den lilla dressen i går var det som om nåt tändes i mig och idéerna kom upp i huvudet =) Jag behöver nog få planera och greja lite, de känns så mycket roligare och verkligare då!



Men gissa om jag r avis på er som snart får träffa er lilla bebis!

2010-04-02 @ 16:06:57
URL: http://jennie83.blogg.se/
Postat av: Lina

Haha ellerhur. Hennes mamma och pappa fattar ingenting. =)

2010-04-05 @ 11:31:43
URL: http://nilssoncarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0